Podjetno oglaševanje priljubljenih literarnih del ali oseb

V dveh razredih srednjega strokovnega izobraževanja, v programih Ekonomski, Kemijski, Strojni tehnik, torej v 2. bc in 3. bc, so morali dijaki pokazati svojo podjetnost. Z uporabo telefona so morali izdelati oglas, s katerim bi pritegnili druge potencialne bralce k branju oglaševanega dela. Izdelek naj bi bil učinkovit, torej estetski, morda provokativen, z izbranimi besedami naj bi dosegli čim večji učinek. Dijaki so ustvarjali večinoma v parih. Oglejte si spodaj objavljene izdelke, kliknite na povezave. V oglasih je nekaj jezikovnih napak, ker so dijaki ustvarjali v programih, do katerih učitelj ni imel dostopa, da bi napake odpravil. Izdelek so morali ustvariti v eni šolski uri, kar pomeni, da so morali biti zelo učinkoviti in so morali priti do idej hitro.

Zapisala: mag. Gabriela Zver

Iris Vida, Doroteja Gjerkeš, Gašper Hozjan, 2. bc, Puškin: Jevgenij Onjegin

 

Lilla Hodonicki in Laura Feher, 3. bc: Franz Kafka: Preobrazba

Comments are closed.