NA-MA POTI

Ime/naslov projekta

NA-MA POTI (NAravoslovno MAtematična Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija in Interaktivnost) – Naravoslovna in matematična pismenost: spodbujanje kritičnega mišljenja in reševanja problemov (ZRSŠ)

Kratka predstavitev projekta, namen, cilji, glavne aktivnosti, pričakovani rezultati

Krovni cilj projekta

  • Razvijanje in preizkušanje pedagoških pristopov in strategij oz. prožnih oblik učenja, ki z vključevanjem novih tehnologij pripomorejo k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne, digitalne, medijske …) otrok, učencev in dijakov od vrtcev do osnovnih in srednjih šol.

Cilji:

  • razvijanje in preizkušanje pedagoških pristopov in strategij,
  • interdisciplinarno reševanje problemov,
  • krepitev kritičnega mišljenja,
  • reševanje problemov z IKT,
  • povezovanje med strokovnimi delavci.

Vodja projekta

  • Helena Antolin Tibaut

Člani tima

  • Silvija Hajdinjak Prendl (ravnateljica)
  • Daniel Bernad
  • Alfred Feher
  • Mojca Ficko
  • Ildikó Kovač
  • Nives Kuhar
  • Natalija Pavošević Žoldoš
  • Sandra Sabo
  • Simona Šamu
  • Teodor Varga
  • Tibor Tomšič (namestnik ravnateljice)

Ostali sodelujoči

  • vsi strokovni delavci šole
  • dijaki